عن ترین سال تمام عمرم؛ 1405

نوشته شده توسط

در

دیشب دی عصر دی چِ میدونم دیروز دی تر دی گوز
فکر می کردم سال 1405 نکبت بار ترین و الاغ ترین و گوه ترین سال عمرم و ممکنش بوده

سگ بشاشه تو این سال

بگذره بره تموم شه هیچ وقت برنگرده
از اولش معلوم بود چ تخمِ سگیه سال دیگه از این بدتر نباشه ی وقت

بای بای بای

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *