دسته: دسته‌بندی نشده

  • سریال شهرزاد نسخه ترکی – گریه نکن استانبول

    یکی دو روزه دلم میخواد پروفایل های با موضوعیت قباد و سریال شهرزاد رو بذارم و کلا تو این حال و هوا هستم

    البته فکر میکنم به خاطر این آهنگم باشه (پوریا آهنگ سفره بخت)

    رفتم که مروری بر این سریال کنم و جستجو کردم .. دیدم ی سری چیزا درباره نسخه ترکی ش گذاشتن ..
    گریه نکن استانبول !
    آقا ما ایرانی هستیم راضی به این قضیه نیستیم واقعا .. بذارید خاطرات نسخه اصلیش برامون بمونه.
    بخاطر خدا بس کنید
    به نظر من هر موضوع فیلمی با فرهنگ خودش قشنگه. نسخه ترکیش همین شبیه سریالای دیگشون شده اصلا شبهاتی به ما نداره
    و بله دقیقا بخاطر این آهنگ هست و خیلی دوسش دارم
    واسم خبر آوردن …
  • در حال بهتر شدن – سعی بر پرواز به سوی بینهایت

    سلام. امیدوارم خوب و سلامت باشین.

    خواستم درباره این مسئله حرف بزنم که..

    من درحال یادگیری برنامه نویسی وب هستم و تقریبا همه در جریانن. طبق آموزش های که ثبت نام کردم و دارم پیش میرم پروژه تمرینی اول رو تموم کردم..

    با حرف های مدرس (استاد رضا رضایی عزیز) یک انرژی و انگیزه فوقعلاده قشنگ و دلنشین گرفتم که قدرتمندتر ادامه مسیر رو پیش ببرم و حتی در خُلق و خو هم بهتر بشم. رفتارم رو تغییر بدم و بزرگتر بشم و بهتر بشم…

     

    میخوام پروژه های تمرینی رو به مراتب بهتر و حرفه ای تر تموم کنم. آخه میرن تو رزومم ☺🥰.. و این خیلی خوبه..

    قلقلکم میاد دلم آب شد 😄😁

     

    و میخوام مرحله به مرحله پیشرفت کنم و کار هامو هربار حرفه ای تر کنم بدون اینکه خسته بشم

    اخه میدونید بهرحال دیگه مدرس داره خودش یادمون میده دیگه خستگی این کجاش میخواد باشه بعدشم وقتی چیزی درس میده اول خودش انجام میده

     

    البته نکه منظورم این باشه همینطوری هی از روش تکرار کنم

    منظورم اینه وقتی تو روند آموزش داره موردی رو میگه خودش همون رو انجام میده دیگه نمیاد که یک ی چیزی رو بگه بعد ی چیز دیگه رو انتظار داشته باشه

     

    و بلاخره داریم پیشرفت میکنیم و من خیلی خیلی خوشحالم

     

    حتما در آینده کار هامو نشونتون میدم انشاالله..

     

    از همینجا میخوام از دانشجویار عزیزم بینهایت تشکر کنم عاشقتونم .. واقعا کار تون عالیه یکی از بهترین و خفن ترین آکادمی ها هستن

     

    موفق و مانا باشین فعلا روز بخیر

  • تابستان یعنی تاب؛ استان !

    مفت نباشیم حتی با هنر ..

    سلام سلام سلام هزار و سی صد تا سلام به خودم به خودم به خودم.

    روزانه دارم می بینم هر کی تو جای خودش حالا وبلاگ، کانال تلگرام و… داره برای خودش می ناله از روزمره هاش یا هنر نویسی هاش قارون و افلاطونو قاطی میکنن

    در این بین هیچ کدوم به چشمم نمیان .. واقعا اگه کار مفیدی کردی یالا رو کن وگرنه ها کن نکش هی تو ها 😐..

     

    چتونه ناموساوکیلی

    محققان من رو کشف کردن
    من نایابم کشف نشدم هنوز هههه سرکارید

    ولی من بیکارم

     

     

    وبلاگ آسمانم رو عاشقشم خودمونیه انگار دقیقا مال خودمه بقیه مال عمَمِه ..

     

    در حین اینکه میخواستم پست جدید بذارم دقت کردم تابستان معنیش میشه تاب استان
    بنظرم که باحاله و قشنگترین و خفن ترین فصل تمام زندگیمه خخخخعلییی دوسش دارم

     

    باسلام و عرض ارادت شبتون بخیر

    من راستش از زن همسایه بغلی مون خوشم اومده و اون متهلِ 🙄😐

    هل ؟🤨

    عیی دیوونه چی داری میگی هل کدومه

    گُلِ ؟

    😐 جااان ؟؟ مُتگل ؟

    برو بابا کلخل

     

    سنگ سنگین صد هیچ شد ولی قهرمان شد

     

    بای بای بای

  • دیس بک به: نوشته های تهمتن

    نمیدونم چی میشه ولی مهم نیست .. در این مدت که خاموش بودم وقتی که به پستینا سر میزدم به صورت رندوم از هر پست 3 تا 4 تاش مال دوستمون (نوشته های تهمتن) بودن بشدت رو مخم بود ی روزی گفتم ..
    بابا کیوان ی سر ببین نگاش کن ببین چی میگه انقد فعالیت داره

    دیدم شِر وِر خالص تولید کرده کامنتاشم تا کره شمالی فقط دختر مختر
    دوستمون احسان خان پایان فعالیتش رو اعلام کرده ما براش متاسفیم کسی نمیخواد منصرفش کنه ؟

    احسان تنهامون نذار تورو قسم به قبر من

    بای بای بای

  • عن ترین سال تمام عمرم؛ 1405

    دیشب دی عصر دی چِ میدونم دیروز دی تر دی گوز
    فکر می کردم سال 1405 نکبت بار ترین و الاغ ترین و گوه ترین سال عمرم و ممکنش بوده

    سگ بشاشه تو این سال

    بگذره بره تموم شه هیچ وقت برنگرده
    از اولش معلوم بود چ تخمِ سگیه سال دیگه از این بدتر نباشه ی وقت

    بای بای بای

  • برای فروش

    اومد و روزی شاید اگر کسی خواست یا جستجو کرد محض ی کاری کرده باشم این کارو میکنم

    پنل راستچین با کلی قالب و افزونه کار نکرده
    پنل ژاکت با قالب هایلند و افزونه های گران

    دامین های فوق سطح بالا و سازمانی

    simfo.ir
    playup.ir
    techai.ir
    texel.ir
    up-movie.ir
    maxmod.ir

    با قمیت های نجومی و سرسام آور بفروش می رسد یا اجاره داده میشود با 200 300 هزار تومان

    پول لازمم واقعا اگه کسی خواست بگه خجالت نکشه چون خجالت می کُشه آدمو

    عزت زیاد

  • دِلی نویس

    دارم نا امیدانه زندگی رو پیش می برم هرکی ی جور درگیر زندگیه که بلاخره بگذروننش..

    بعد از مدت های زیادی یهو یاد کراش العالمین افتادم. مریم خواجوی ویجیاتو 😁

    دیگه چی بگم تعارف که نداریم

    گفته که نچرال ترین دختر مملکت

    با خودم گفتم اونقدام نچرال نیست مشخصه بینی مینی عمل کرده ایمپلنت کرده کوفت و زهرمار کرده

    دم خودم گرم صورتمم نمیشورم

    میگم لعنتی از من نچرال تر داریم اخه ؟

    دیشب فیلم ماده رو نگاه کردم substance 2024 فیلم جالبیه درمورد پیری و جوانیه


    انگار دلم نمیخواد اون یکی سایتم رو ادامه بدم.. حداقل با این سَبک الانش

    پول ندارم کار ندارم زندگی ندارم

    مگه چندتا سایت بتونم الکی نگه دارم دیگه نمیتونم مچ دستم بشدت درد میکنه کج شده دفورمه شده بخاطر روماتیسمم

    نمیتونم رو چندتا سایت کار کنم دلم میخواد همه رو تبدیل کنم به یکی

    مثلا فقط این سایتم باشه روزانه پست بذارم دلم میخواد یادگیری برنامه نویسیمو ادامه بدم

    از طرفی هم راضی نیستم به حذفش

    خدا کمکم کنه خواهیم دید چه میشود

  • بازگشت مجدد من

    سلام.. خوبین ؟ سلامتین ؟ چخبرا ؟

    نمیدونم تاریخ چند چند بود ولی یک ماه و خرده ای قبل سایتم هک شد و جمع شدم ! ..

    البته بعد از مدتی کم کم فهمیدم اون اتفاق فقط برای من نبوده و سایت های خیلی بزرگ دیگه ای هم تحت این خرابی و نفوذ قرار گرفتن و به باد فنا دویده اند …

    از وبلاگ دوست خوبمان سید احسان فهمیدم. بعد دیدم آااقاااا قضیه خیلی جدی تر از این حرفا بوده و باز خداروشکر واقعا هیچ چیزی بی حکمت نیست ! کار خدا دقیقه

    من دوتا سایت داشتم اون یکی سایتم دوسال روش کار کرده بودم که برای اون اتفاق و مشکل خاصی پیش نیومد منتهی وبلاگم حذف شد

    پوینا از این موضوع حرف زد: سایت های بزرگ دانلودی خراب شدن، پورت سی پنل نمیدونم چی چی باید بسته می شد، نه فقط هاستینگ های کوچک. بزرگ ها هم دچارش شدند

    من برگشتم ولی خیلی ضعیف.. متاسفانه سایت بزرگ دوستمم حذف شد نه فقط یک سایت بلکه شیش سایت ! بزرگترین سایتش دهات تی وی بود (dehat.tv) شکایت کرده از هاستینگ گفته خُل و چِل ها این تقصیر شماست

    خستم فعلا بای کامنت بذارید روحیه بگیرم بای بای بای بای بای