سلام. امیدوارم خوب و سلامت باشین.
خواستم درباره این مسئله حرف بزنم که..
من درحال یادگیری برنامه نویسی وب هستم و تقریبا همه در جریانن. طبق آموزش های که ثبت نام کردم و دارم پیش میرم پروژه تمرینی اول رو تموم کردم..
با حرف های مدرس (استاد رضا رضایی عزیز) یک انرژی و انگیزه فوقعلاده قشنگ و دلنشین گرفتم که قدرتمندتر ادامه مسیر رو پیش ببرم و حتی در خُلق و خو هم بهتر بشم. رفتارم رو تغییر بدم و بزرگتر بشم و بهتر بشم…
میخوام پروژه های تمرینی رو به مراتب بهتر و حرفه ای تر تموم کنم. آخه میرن تو رزومم ☺🥰.. و این خیلی خوبه..
قلقلکم میاد دلم آب شد 😄😁
و میخوام مرحله به مرحله پیشرفت کنم و کار هامو هربار حرفه ای تر کنم بدون اینکه خسته بشم
اخه میدونید بهرحال دیگه مدرس داره خودش یادمون میده دیگه خستگی این کجاش میخواد باشه بعدشم وقتی چیزی درس میده اول خودش انجام میده
البته نکه منظورم این باشه همینطوری هی از روش تکرار کنم
منظورم اینه وقتی تو روند آموزش داره موردی رو میگه خودش همون رو انجام میده دیگه نمیاد که یک ی چیزی رو بگه بعد ی چیز دیگه رو انتظار داشته باشه
و بلاخره داریم پیشرفت میکنیم و من خیلی خیلی خوشحالم
حتما در آینده کار هامو نشونتون میدم انشاالله..
از همینجا میخوام از دانشجویار عزیزم بینهایت تشکر کنم عاشقتونم .. واقعا کار تون عالیه یکی از بهترین و خفن ترین آکادمی ها هستن
موفق و مانا باشین فعلا روز بخیر
دیدگاهتان را بنویسید