تابستان یعنی تاب؛ استان !

نوشته شده توسط

در

مفت نباشیم حتی با هنر ..

سلام سلام سلام هزار و سی صد تا سلام به خودم به خودم به خودم.

روزانه دارم می بینم هر کی تو جای خودش حالا وبلاگ، کانال تلگرام و… داره برای خودش می ناله از روزمره هاش یا هنر نویسی هاش قارون و افلاطونو قاطی میکنن

در این بین هیچ کدوم به چشمم نمیان .. واقعا اگه کار مفیدی کردی یالا رو کن وگرنه ها کن نکش هی تو ها 😐..

 

چتونه ناموساوکیلی

محققان من رو کشف کردن
من نایابم کشف نشدم هنوز هههه سرکارید

ولی من بیکارم

 

 

وبلاگ آسمانم رو عاشقشم خودمونیه انگار دقیقا مال خودمه بقیه مال عمَمِه ..

 

در حین اینکه میخواستم پست جدید بذارم دقت کردم تابستان معنیش میشه تاب استان
بنظرم که باحاله و قشنگترین و خفن ترین فصل تمام زندگیمه خخخخعلییی دوسش دارم

 

باسلام و عرض ارادت شبتون بخیر

من راستش از زن همسایه بغلی مون خوشم اومده و اون متهلِ 🙄😐

هل ؟🤨

عیی دیوونه چی داری میگی هل کدومه

گُلِ ؟

😐 جااان ؟؟ مُتگل ؟

برو بابا کلخل

 

سنگ سنگین صد هیچ شد ولی قهرمان شد

 

بای بای بای

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *