یکی دو روزه دلم میخواد پروفایل های با موضوعیت قباد و سریال شهرزاد رو بذارم و کلا تو این حال و هوا هستم
البته فکر میکنم به خاطر این آهنگم باشه (پوریا آهنگ سفره بخت)
رفتم که مروری بر این سریال کنم و جستجو کردم .. دیدم ی سری چیزا درباره نسخه ترکی ش گذاشتن ..
گریه نکن استانبول !
آقا ما ایرانی هستیم راضی به این قضیه نیستیم واقعا .. بذارید خاطرات نسخه اصلیش برامون بمونه.
بخاطر خدا بس کنید
به نظر من هر موضوع فیلمی با فرهنگ خودش قشنگه. نسخه ترکیش همین شبیه سریالای دیگشون شده اصلا شبهاتی به ما نداره
و بله دقیقا بخاطر این آهنگ هست و خیلی دوسش دارم
واسم خبر آوردن …
دیدگاهتان را بنویسید