نمیدونم چی میشه ولی مهم نیست .. در این مدت که خاموش بودم وقتی که به پستینا سر میزدم به صورت رندوم از هر پست 3 تا 4 تاش مال دوستمون (نوشته های تهمتن) بودن بشدت رو مخم بود ی روزی گفتم ..
بابا کیوان ی سر ببین نگاش کن ببین چی میگه انقد فعالیت داره
دیدم شِر وِر خالص تولید کرده کامنتاشم تا کره شمالی فقط دختر مختر
دوستمون احسان خان پایان فعالیتش رو اعلام کرده ما براش متاسفیم کسی نمیخواد منصرفش کنه ؟
احسان تنهامون نذار تورو قسم به قبر من
بای بای بای
دیدگاهتان را بنویسید