دارم نا امیدانه زندگی رو پیش می برم هرکی ی جور درگیر زندگیه که بلاخره بگذروننش..
بعد از مدت های زیادی یهو یاد کراش العالمین افتادم. مریم خواجوی ویجیاتو 😁
دیگه چی بگم تعارف که نداریم
گفته که نچرال ترین دختر مملکت
با خودم گفتم اونقدام نچرال نیست مشخصه بینی مینی عمل کرده ایمپلنت کرده کوفت و زهرمار کرده
دم خودم گرم صورتمم نمیشورم
میگم لعنتی از من نچرال تر داریم اخه ؟
دیشب فیلم ماده رو نگاه کردم substance 2024 فیلم جالبیه درمورد پیری و جوانیه
انگار دلم نمیخواد اون یکی سایتم رو ادامه بدم.. حداقل با این سَبک الانش
پول ندارم کار ندارم زندگی ندارم
مگه چندتا سایت بتونم الکی نگه دارم دیگه نمیتونم مچ دستم بشدت درد میکنه کج شده دفورمه شده بخاطر روماتیسمم
نمیتونم رو چندتا سایت کار کنم دلم میخواد همه رو تبدیل کنم به یکی
مثلا فقط این سایتم باشه روزانه پست بذارم دلم میخواد یادگیری برنامه نویسیمو ادامه بدم
از طرفی هم راضی نیستم به حذفش
خدا کمکم کنه خواهیم دید چه میشود
دیدگاهتان را بنویسید